تکنیک الکترون داورزن

خدمات پس از فروش انواع آیفون صوتی وتصویری وکدینگ

خدمت به مشتری ، یعنی درک مشتری و احساسات وی

  • این مهم نیست که یک تامین کننده محصول ، برای مشتری چه می کند ، مهم این است که مشتری در باره خدمات ارائه شده و نشانه تجاری شرکت چه می گوید...
  • شناخت نیازهای آنی و آتی مشتری نیازمند برنامه ریزی جامعی است که محتاج شناخت منافع شرکت  توسط مدیران است ...

 

  • برخی از شرکت ها تصور می کنند ؛ خدمات پس از فروش چرخه ای پر دردسر و هزینه ساز است ؛ ولی ناچارا لازمست ....

 

  • واقعیت اینست که خدمت به مشتری جزئی اصلی از تجارت و به عنوان یک ابزار قدرتمند و یک مزیت رقابتی تعریف شده است ... 
  • در صورتیکه خواستار تغییر روش های عملیاتی جهت تحقق گستردگی خدمات پس از فروش محصولات تولیدی و یا وارداتی خود هستید ...
  • اگر خدمات به مشتری ،‌ در شرکت ها به عنوان ارزش افزوده تعریف و به مثابه درآمد عینی  بازشناسی گردد ، سیستم های خدمات مشتریان به شدت رشد خواهد کرد ...

 

  
نویسنده : حسین داورزنی ; ساعت ۳:٥٦ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/٥/۱٦

نمایشگاه صنعت ساختمان 4تا 7 مرداد 1390+عکس

نمایشگاه صنعت ساختمان 4تا 7 مرداد 1390

در این نمایشگاه که همه ساله برگزار می شود شرکتهای مختلفی شرکت می نمایند .

 شرکتهای تولید کننده آیفون وجک نظیر الکتروپیک،سیماران،کلید،تک نما  در نمایشگاه حضور داشتند 

  
نویسنده : حسین داورزنی ; ساعت ۱۱:٢٧ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/٥/۸

نمایشگاه بین المللی تهران-صنعت ساختمان

قابل توجه دوستان علاقمند ،نمایشگاه بین المللی تهران در تاریخ ذیل برگزار می شود.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

4 الی 7 مردادسه شنبه – جمعه

در این نمایشگاه کلیه شرکتهای تولیدکننده ی تجهیزات ساختمانی شرکت و محصولات خود را به نمایش می گذارند.

علاقمندان به آیفونها ودوربین های مدار بسته وغیره می توانند با حضور در این نمایشگاه با تولیدات جدید آشنا شوند.

شرکت الکتروپیک :سالن 18-غرفه 131و132  

ایران کوماکس:سالن 18- غرفه 104 

  
نویسنده : حسین داورزنی ; ساعت ۱٠:۳٢ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/٥/٦