تکنیک الکترون داورزن

خدمات پس از فروش انواع آیفون صوتی وتصویری وکدینگ

خدمت به مشتری ، یعنی درک مشتری و احساسات وی

  • این مهم نیست که یک تامین کننده محصول ، برای مشتری چه می کند ، مهم این است که مشتری در باره خدمات ارائه شده و نشانه تجاری شرکت چه می گوید...
  • شناخت نیازهای آنی و آتی مشتری نیازمند برنامه ریزی جامعی است که محتاج شناخت منافع شرکت  توسط مدیران است ...

 

  • برخی از شرکت ها تصور می کنند ؛ خدمات پس از فروش چرخه ای پر دردسر و هزینه ساز است ؛ ولی ناچارا لازمست ....

 

  • واقعیت اینست که خدمت به مشتری جزئی اصلی از تجارت و به عنوان یک ابزار قدرتمند و یک مزیت رقابتی تعریف شده است ... 
  • در صورتیکه خواستار تغییر روش های عملیاتی جهت تحقق گستردگی خدمات پس از فروش محصولات تولیدی و یا وارداتی خود هستید ...
  • اگر خدمات به مشتری ،‌ در شرکت ها به عنوان ارزش افزوده تعریف و به مثابه درآمد عینی  بازشناسی گردد ، سیستم های خدمات مشتریان به شدت رشد خواهد کرد ...

 

  
نویسنده : حسین داورزنی ; ساعت ۳:٥٦ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/٥/۱٦